Våren har kommit hit!

De senaste dagarna har det varit 5-10 plusgrader ute, med sol och mild bris! Därför har vi passat på att ta promenader och njuta av ljuset, värmen, ljuden och doften! För det är något visst med droppandet från taken, fästet som asfalten ger under fötterna och så lukten av fukt och jord och eld och skoter! Igår tog jag på mig stövlarna och så begav vi oss i all slask hela vägen upp till Kanis. Fruktstund, och sedan hem igen. Igår kändes det toppen, idag not so good eftersom hela min häl har blivit en skavsårsblåsa! Nils vilar just nu middag på soffan och jag har precis tagit mig in på bokrean - farligt! Så idag får vi nog räkna med att solen hunnit gå ner innan vi tar oss ut, men då har jag ju alltid kvar vårbilderna från igår att gotta mig åt!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0