Modig

Helgen blev precis så trevlig och fullspäckad som jag förutspått! Elsas dop blev superfint och lyckat, och Elsa var så söt i vår släktdopklänning! Det gick bra att läsa dikten också, trots min nervositet! Efter dopet stack vi hem till svärmor, laddade batterierna och myste med Nils, åt god middag innan vi gick hem till Hanna och Jocke på förfest. Där blev vi rätt länge innan vi så småningom tog oss hem till Maja som äntligen tagit sjuksköterskeexamen! Det var en väldigt trevlig kväll, som vi avslutade ganska tidigt för att åka hem till svärmor och hämta hem Nils. Då kan jag säga att jag längtade efter min lilla gullunge! 

Söndagen spenderade jag med Nils i min famn, tog igen lite gosiga kramar och snorpussar. På kvällen var det dags för hemmabiopremiär hemma hos oss. John, Maja och Kennet kom hit för att se filmen Modig, och jag måste säga att det var en helt okej film. Det var inte riktigt storyn som fångade mig, utan snarare hur fint tecknad filmen var och prinsessans fantastiska hår(färg)! Det var alltså ingen riktig wow-rulle, tyvärr.. men som sagt, skönt att kvalitén på det tecknade var så pass bra att det kändes värt att se på projektorn!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0