Martina-koden

Det har varit ännu en lååååång natt med hostiga och snoriga sängkamrater, så jag är hemskt trött idag. Nils har somnat om, och jag har fått i mig lite frukost. Vi hade tänkt gå ut senare, men nu tror jag inte att vi orkar det. Lillemor utan sömn är ingen trevlig person. Bara så att ni vet.

Jag lyssnar ju egentligen på ljudbok, men så fick jag syn på Martina-koden i bokhyllan och tänkte att det skulle vara roligt att få se lite bokstäver. Det var minsann en härlig bok kan jag lova! Sällan som jag skrattar högt åt sådant som jag ser på tv eller läser, men den här boken lockade verkligen fram skratt efter skratt! Om man vill läsa en lättläst, okomplicerad, rolig, mitt-i-prick-bok så kan man med fördel läsa den här!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0