Födelsedagskalas, dop och examensfest!

Äntligen är helgen här! Jag kommer antagligen inte att vara så synlig här på bloggen, då jag kommer att ha fullt upp med diverse festligheter! På helgens agenda står nämligen födelsedagskalas, dop och examensfest! Tur att svärmor finns, för vår lilla sjukling är inte alls pigg på att hålla på och ränna! Och tur att allt rännande äger rum på byn, så kan jag åka hem till svärmor, amma och mysa med lillkillen mellan festligheterna! 
 
I veckan när Nils har sovit har jag haft lite tid till att pyssla med presenterna inför helgen! Om det är något som jag älskar så är det att tänka ut roliga/bra/häftiga/träffande presenter till den som ska få dem! Ibland lyckas man och ibland lyckas man inte. Innehållet i paketen till i helgen tänker jag inte avslöja, men utsidan kan ni få se! Temat på paketinslagningen verkar ha blivit "rött band" och ugglor! 
 
Helgens presenter - dop, födelsedag och examen!
 
Jag är lite nervös idag, för jag har skrivit en dikt till Elsa på hennes dopdag som jag ska läsa upp i kyrkan! Jag hade redan köpt doppresent till lilltösen, men så tänkte jag att om jag nu ändå lyckats skriva en dikt åt tösabiten så skulle jag ju kunna rama in den och ge till henne på dopdagen! Sagt och gjort! Personligen tycker jag att den blev ganska söt, med dikten i stammen på ett träd fullt med ugglor! 
 
En doptavla till Elsa med dikten som jag skrivit och massor utav söta ugglor! 
 
 


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Dikten du skrivit å löste upp va så fin å passade perfekt till prinsessan ! Du är ju grymt duktig som diktat ihop sådär fint! Jätte jätte fin dikt å även tavlan du gjort :) en riktigt duktig moster :) hon har en fin moster fina Elsa :)

2013-02-02 @ 23:12:31
URL: http://www.liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0