Sjukstuga!

Igår när vi klev upp för att göra oss klara för förskolan insåg jag att Nils var förkyld. Inte roligt! Var själv trött och seg, och sov i drygt en timme innan Marcus gick på jobbet. Blev dock inte alls utvilad, så jag var trött och hängig och tvungen att vara inne med Nils hela dagen. Det värsta jag vet är att vara inne en hel dag, drives me crazy! Så på kvällen var det jag som tog tag i våra sysslor utanför hemmet, typ handla och sånt! Och sen kände jag mig mycket bättre faktiskt! 

Nils är, förutom snorandet och hostandet, väldigt pigg! När jag väckte honom i morse var det med förhoppning om att han skulle vara redo för förskolan, men ICKE! Hans fröken hade däremot piggnat till från sin förkylning så jag åkte förbi förskolan för lite information på morgon när Marcus ändå var hemmavid. 

Nu hoppas jag att Nils kryar på sig till imorgon. Tror det är bra för honom med lite aktivitet utanför hemmet och "det vanliga". 

Nils och Elsa leker på förskolan. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0