På sparktur med sparklådan!

Nu är vi friska igen! Men vi behövde helgen för att komma i gängorna igen! Vi har sovit länge, myst, hälsat på hos svärmor och svärfar, klätt deras gran och tagit årets första sparktur! Vi fick nämligen en sparklåda förra året, men då blev det aldrig att vi använde den! Nils tyckte det var kul och hans mamma tyckte i vanlig ordning att det var ännu roligare! 
 
 



Igår var vi tillbaka på förskolan och idag fick vi lämna Nils för första gången på riktigt. Det var Marcus som skötte det hela, men han säger att allt gick hur bra som helst. Inga tårar. Så vi får väl se imorgon när det är min tur att lämna och hämta! Idag hade jag fullt upp på förmiddagen med att få mitt hår fint inför julen! Gick till Kritan och blev lika nöjd som vanligt! Snart vaknar Nils och då ska vi åka till Piteå för att handla de sista julklapparna och gå på 32-årskalas hos storebror min! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0