Om att ha en egen kaffemaskin

Började dagen och veckan med en löptur, och nu har mina intervaller nått dithän att jag går 3 minuter och springer 3 minuter. Fyra gånger. Och ja, jag känner att det går framåt och att det blir lättare och lättare att springa. Ska bli intressant att se hur tungt jag kommer tycka att det är framöver när gåtiden blir kortare och kortare för att tillsist upphöra helt. Heja heja!
 
I övrigt har den här dagen varit full av besök. Det började med att svärfar var här på en kopp kaffe i morse innan Marcus åkte iväg. Jag och Nils vilade middag en stund, och när vi vaknade kom syrran och Elsa förbi. Lite bus och mellanmål innan vi gick på prommis tillsammans. När vi eskorterat Evelina och Elsa hem gick jag och Nils förbi min farmor och farfars grav på nya kyrkogården, och när vi kom hem igen kom Torbjörn förbi på kaffe och glass. Ikväll har både svärmor och Nisse hunnit förbi innan Nils tillsist sa godnatt. En fullspäckad besöksdag med andra ord, nästan som kalas... utan tårta dock! Skönt med kaffemaskin sådana här dagar, ett litet tryck och vips så var det kaffe! 
 
Bjuder på lite bilder från vårt besök på kyrkogården idag. Vi tog en paus i minneslunden innan vi gick hemåt, bara satt där, kände lukten av varm skog och lyssnade på ljuden av fontänen. En lugn och skön liten stund. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0