Ett steg i taget

Hej hopp bloggen! Tänkte bara skriva och berätta att här sitter en stolt tjej och svettas i väntan på en skön dusch! Jag springer ju som bekant intervaller då och då (prick twice a week) och för tillfället går jag 2,5 min och springer 3,5 min (gånger fyra). Men idag gjorde jag inte det! Jag var sugen på att testa något nytt, utmana mig själv lite och samtidigt utöka träningen lite. Därför packade jag Nils i vagnen och sen gick jag 5 min och sprang 10 minuter (gånger två)! Känns grymt! Det var tungt, men inte outhärdligt utan liksom skönt tungt. För två månader sedan hade jag aldrig någonsin orkat springa 10 minuter i sträck. Inte en chans. Men idag har jag gjort det TVÅ gånger! Så ja, jag är lite mallig. Med all rätt.



Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Gu va du e duktig !!! :)

2013-08-14 @ 15:18:07
URL: http://Liniz.blogg.se
Anne

Heja heja! Vad du är bra!

2013-08-15 @ 08:48:32
Anne

Heja heja! Vad du är bra!

2013-08-15 @ 13:33:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0