Buhu

Huvudvärk och ryggvärk och ett enormt sug efter godis och snus, vaknade jag med idag! Jag var i ungefär samma mode när Marcus kom hem från jobbet igårkväll. Tänkte nog att sambons massage och en god natts sömn skulle få mig ur detta mode - men icke! Huvudvärken kan jag inte förklara, men ryggvärken kommer helt klart från alla tunga lyft där Nils 7,5 kg är involverad samt att jag ligger som en ostbåge mellan mina två pojkar under natten för att alla ska få plats i sängen. Vad gäller snuset så gick jag gick över till tobaks- och nikotinfritt snus så fort jag fick reda på att jag var gravid och har efter Nils föddes helt slutat med prillor av alla de slag, men trots att det har gått ett år sedan jag senast snusade nikotin så är jag sugen VARJE DAG! Ibland är jag sugen FLERA GÅNGER varje dag, och speciellt sugen är jag när jag stressar eller försöker förändra min kost på något sätt. Som nu när jag försöker att inte äta kakor, godis, chips, läsk osv - då skulle det sitta bra med en prilla istället! 
 
Jag är med andra ord inte världens roligaste person just nu, för allt detta tillsammans med alla hormoner som gör att jag är SUPERLEDSEN, SUPERKÄR, SUPERGLAD, NERE, TRÖTT, ARG, SUPERLYCKLIG gör att jag knappt orkar med mig själv. Jag kan vara så herregud down att inget är kul, och en timme senare sitter jag och lipar och är världens lyckligaste människa! 
 
Däremellan någonstans ligger alltså jag och får min skönhetssömn, hahaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0