Ben and Jerry's Chocolate Fudge Brownie

Jag måste bara få skryta över mig själv och min ståndaktighet. Jag försöker att undvika sötsaker för tillfället eftersom jag har en del kvar att gå ner i vikt. Min sambo försöker också att undvika sötsaker, men idag föll han för frestelsen och köpte hem MIN favoritglass från Ben and Jerry's! Sen försökte han övertala mig att dela den med honom, men det gick jag inte på! Så nu ligger jag här i sängen och fantiserar om den där glassen som ju är så sjukt fantastiskt goooood! Men jag är också sjukt stolt över mig själv som inte föll för frestelsen!

 



Kommentarer
Hanna - sjuksköterskestuderande

Well done!

2012-10-23 @ 19:39:13
URL: http://mittliviovik.blogg.se
Carina Johansson

Det var strongt gjort!
Men kan du hålla dej från snuset så klarar du nog av glassen också!

Svar: Ja, man tycker ju det! Fast ibland tror jag nog att sockerberoendet är starkare än nikotinberoendet!
Lillemor Lidman

2012-10-23 @ 23:03:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0