Alla pappors dag

Idag är det 11/11 och farsdag, en dag som för mig varit en årlig påminnelse om att min pappa inte längre finns att fira. Och visst är det sorgligt att han inte är här för det är mycket i mitt liv som jag önskat dela med honom, men i år finns det en ny pappa värd att firas ♥

Knappt fem månader gammal, men jag vet ändå
Att det är fint att vakna bredvid dig
Att du är rolig att busa med
Att jag är trygg när du håller mig
Att jag blir glad när du kommer hem
Och att det är skönt att hålla din hand när jag ska sova

 



Kommentarer
Anonym

Vilket fint far-och-son kort.
Ni är så fina båda två. kram mamma/farmor

2012-11-11 @ 20:57:58
Carina Johansson

Jättefint foto

2012-11-12 @ 17:38:22
Marcus

Pappan blev både glad och rörd! Tack Nils :)

2012-11-13 @ 00:04:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0