Evelina

Idag har jag och Nils tagit oss hela vägen till Evelina, Elsa och Emil i Nygård. Det är inte så lätt med barnvagnen på dåligt plogade vägar, så jag var ordentligt trött innan jag var där. När jag gick hem var det dessutom mörkt (passar därför på att be passerande bilar om ursäkt för att jag inte hade reflexer). Jag lovar att jag ska skaffa ett reflexöverdrag till vagnen när jag är i stan nästa gång! Trots den kämpiga promenaden så var det lätt värt det! Gott kaffe och mysigt sällskap!
 
Min lillasyster är by far den bästa lillasystern som finns, och vi har genom åren upplevt både up and downs tillsammans! Jag har nog inte alltid varit den bästa förebilden, och har dragit med henne på både den ena och andra dumheten genom åren som gått! Men vi har framförallt haft mycket roligt tillsammans, och hon har länge varit en av mina absoluta bästa vänner! I mångt och mycket är hon den som jag vänder mig till, och som jag ser upp till här i livet! Hon har en härlig personlighet, mycket skinn på näsan och glimten i ögat, men är samtidigt en känslosam person! Genom åren har hon lyckats växa upp till en mycket vacker och intelligent kvinna! Dessutom kan hon sen tre månader tillbaka även lägga till sin repertoar att hon är en grymt cool och fin mamma till fina fina Elsa! Jag är extra glad att jag har just henne att dela min mammaledighet, mina tankar, känslor och mitt liv med! 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Evelina

Men så gullig du är, det värmde!! Älskade syster :)

2012-12-19 @ 11:24:27
URL: http://evelinalidman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0